poniedziałek, 20 listopada 2017

Sałatka z makaronem ryżowym i tuńczykiem + filmik

Dziś proponuję przepis na pyszną i szybką sałatkę. Do przygotowania tej sałatki użyłam makaronu ryżowego, zwykłego makaronu ryżowego, ponieważ moja kuchnia nie jest już zawężona wyłącznie do produktów bezglutenowych.
Zapraszam do przygotowania tej bardzo smacznej sałatki :-)

Do przepisu dołączony jest filmik dostępny na końcu posta :-)

* * *
Składniki (proporcje na jeden półmisek):
  • 250 g makaronu ryżowego
  • 1 mała puszka groszku konserwowego
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 puszka tuńczyka w oleju
  • 1 papryka czerwona
  • 1 mała cebula
  • 3 ogórki kiszone
  • sól, pieprz i koperek (może być suszony)
  • oliwa
Wykonanie:
1. Makaron gotujemy jak zwykle, odcedzamy i studzimy pod zimną wodą. Paprykę, cebulę i ogórki kiszone kroimy w drobną kosteczkę. Wszystkie składniki wkładamy do miski i mieszamy. Solimy i pieprzymy do smaku, dodajemy koperek i 2 lub 3 łyżki oliwy. Mieszamy, przekładamy do ładnego półmiska i gotowe. 






2. Najlepiej sałatkę schłodzić w lodówce przed podaniem.
Smacznego :-)
















Poniżej przedstawiam filmik z przepisem, na którym nieco zwiększyłam ilość składników, bo sałatka taka pyszna :-)



6 komentarzy:

  1. Wspaniała!
    Pięknie kolorowa...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, prosty przepis. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i naprawdę serdecznie polecam tę sałatkę. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  3. Ja już od jakiegoś czasu jestem na diecie bezglutenowej jak sama nazwa wskazuje, wymaga wykluczenia z diety glutenu, czyli określonego rodzaju białka. Przechodzą na nią przede wszystkim osoby z nietolerancją tego składnika, ale obecnie coraz częściej także zdrowi ludzie, starający się o utratę kilogramów. Jadłam wiele potraw bezglutenowych ale tą sałatkę musze koniecznie wypróbować. Pewnie smakuje przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sałatka jest naprawdę przepyszna, ale nie jest bezglutenowa, użyłam do niej zwykłego makaronu. Dla wersji bezglutenowej polecam zamiast makaronu użyć na przykład kaszy jaglanej. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń